3 oktober 2011

Hemkommen

Nu har jag varit hemma från semestern i Kalifornien i över en vecka. Jag har haft det så himla bra. Underbart att få umgås med goda vänner, äta och dricka gott, shoppa loss och bara njuta av den ständiga solen. Det var stundvis väldigt varmt men amerikanarna älskar air condition så det var inga problem så länge man höll sig i shoppingmallen eller på kaféerna.

Efter en vecka med jetlag så känner jag att jag är i fas igen. Inte nog med att jag hade jetlag vilket gjorde att jag vaknade på udda tider och var trött på udda tider, jag var även hungrig på udda tider också. On top of that så fick jag min mens vilket gör att man känner sig ännu tröttare och får mensvärk och huvudvärk. Det är kanske lika bra att ta allt på en gång så är det gjort...som jag brukar säga.

Planen var att sätta igång med träningen ordentligt när jag kom hem men pga tröttheten och värken så orkade jag inte det men några träningstillfällen blev det och det kändes bra. Nu är det ny vecka och nya friska tag vad gäller träningen :)

Aloha,
Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar